Overzicht medewerkers

Pvp'en

Wilt u weten welke pvp dienst heeft in de  instelling waar u behandelt wordt? Kijk dan op d eposters of folders die op de afdeling liggen. ziet u de posters of folders niet, vraag het dan aan de receptie of bel naar de Helpdesk-pvp op 0900 - 444 8888.

Wordt u vanuit huis behandeld, bel dan met vragen en klachten naar de Helpdesk-pvp op 0900 - 444 888, mailen kan ook via helpdesk@pvp.nl


Bestuur en managementteam

De dagelijkse leiding van de Stichting PVP is in handen van een managementteam. Dit bestaat uit zes leidinggevenden:
  • De directeur-bestuurder: Nannie Flim. Zij is verantwoordelijk voor het beleid en de activiteiten van de Stichting PVP en onderhoudt contacten met ministeries, andere organisaties, de politiek en de pers.
  • Drie managers: Hans Hiltemann, Nelly de Hoog en André de Mol. Zij geven leiding aan de pvp’en, speciale projecten en onderhouden contacten met de instellingen.
  • Het hoofd van de juridische afdeling: mr. drs. Ton-Peter Widdershoven. Hij stuurt een team van juristen aan.
  • De controller: drs. Mariska Costeris, CPC. Zij is daarnaast voorzitter van het Kwaliteitsteam en adviserend lid van het MT.
Wilt u contact opnemen met één van hen, mail dan naar secretariaat@pvp.nl of bel met 030-2718353.

Juridische afdeling

Dhr. mr. dr. Sander Welie - Jurist
Mw. drs. Caroliena. van den Bos - Juridisch medewerker
Mw. mr. Ada. Blok – Jurist


Stafmedewerkers

Mw. Sophie Dinkla - Hoofd secretariaat
Mw. Hellen Köhler - Communicatie adviseur
Mw. Heleen van Koeven - Onderzoek en registratie
Mw. Caroline van Schaardenburg - P&O adviseur
 

Secretariaat/ administratie

Mw. Shirley Peek - Secretariaat
Mw. Sigrid Anderson - Secretariaat
Mw. Chantal Warmerdam - Financieel administratief medewerker

 

Beloningsbeleid

Het beloningsbeleid van de Stichting Patiënten Vertrouwenspersoon voldoet aan de normen van de cao GGZ en – voor wat betreft bestuurder en toezichthouders – de Wet Normering Topinkomens. PRINT DEZE INFORMATIE